marți, 2 noiembrie 2010

Cine sunt?





Simt ca sunt ridicata din mine si izbita de colturi dureroase,si iarasi ridicata,si iar lovita.Vreau sa stiu si eu cine sunt,ce-I cu mine,de ce sunt EU si de ce nu sunt TU?.Dar mi-e teama,mi-e teama sa avansez in varsta,si ,cu timpul,sa mi se raspunda la intrebari nu tocmai cum sper eu.Mi-e teama de o alta lovitura.Mi-am inchipuit anumite lucruri despre mine insumi,de aceea poate mi-e frica.Nu vreau sa fie doar iluzii sau pareri.De multe ori,incercand sa aflu cine sunt cu adevarat,ma cuprindea teama,ma inspaimantam,mi-era frica sa mai visez,sau sa mai sper la un ego diferit.Incetam sa mai cred in schimbarea propriului ego,si,bine am facut.M-am nascut cu o anumita gena,o anumita postura.


Si totusi,ma pierd intre file prafuite de carti.Cartile te silesc sa-ti pierzi inteligent timpul,dar aceasta pierdere nu e mai putin absurda,prin faptul ca te instreineaza de tot,te induce in alta lume.De asta am si nevoie…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu