luni, 1 noiembrie 2010

La revedere,Jka Brasov.




Astazi s-a terminat.Bine-venita pauza de 3 luni incepe..de fapt a inceput din octombrie.Ei bine,astazi e oficial.Am predat cererea,sensei a fost de acord cu dorinta mea,totul este bine:zambesc.Daa..dar,raceala mea s-a agravat pentru ca incompetenta mea de doctorita de familie,Ghindea Georgeta,pur si simplu nu stie sa ofere un diagnostic sis a scrie o reteta.Foarte bine.Maine am sa-mi fac prezenta la cabinet,si ii explic tot ce s-a intamplat…cum dansa mi-a oferit rahatul acela de antibiotic,Erdomed..in loc sa-mi dea Nurofen,Oscilococcinum,Coldrex…saau sa-mi dea o trimitere la….adica…de ce va aburesc eu pe voi cu problemele mele de sanatate?:))..defapt,e blogul meu…in fine..Asa..si cum am mentionat si mai sus,fac o pauza de la karate..ohh,dupa 10 ani de truda,pauza,suna bine,nu?Pe mine ma incanta ^_^..daar,Adio bassai-dai,adio oitsuki,adio pumni primiti in freza,adio lacrimi varstate din cauza ironiei lui sensei,adio ratiune canalizata in sport.Am de gand in aceasta pauza sa ma apuc de…inot :-?.Da,stiu,e aiurea..dar,vreau sa mai cresc si eu putin :”>.



La revedere C.S Jka ,ne revedem in 1 martie 2011..daca nu cumva nu ne mananca un cutremur,sau,o epidemie. XD









P.S:Va iubeeeesc :D>:D< !!


                                                                                                                    :))))
siiii....
 :>:>


sssiiiiiii...
                                                                                                                            nu sunt medaliile mele..
                                                                                                                           Dar ma simt bine \m/ !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu