sâmbătă, 30 octombrie 2010

Viata de gamer..:-j !

Ah ce bine ar fi!Credeti ca n-am trecut prin asa ceva?Am pierdut zile,nopti,luni,pe metin,diablo si alte jocuri RPG.Sa stau intre patru pereti,inconjurata de grafica 3D,subiecte fantasy,lume imaginara,dimensiuni paralele.Prea usor,mult prea usor…Sa se invarta viata,intr-un cerc infinit,fara greutati,fara lumina soarelui,izolat de lume,sa nu fac diferenta dintre noapte si zi,intre real sau imaginar,intre grafica sau natura elementelor inconjuratoare.Mi-as dori din nou sa revin la viata de gamer…e total,lipsita de griji si de prejudecati.Am sa va citez si spusele unui adevarat gamer..sursa:nu conteaza :

‘’ Pot sa zic ca zilele obisnuite ale unui gamer sunt diferite fata de a altor oameni.

Cand am program scolar primul lucru care il fac cand ajung acasa este sa mananc si sa stau pe calculator pna ce sunt nevoit sa imi fac putin timp si pentru lectii. Chestia este ca pur si simplu nu te poti dezlipi de calc. mai ales cand ai ce sa joci.

In vacanta ce sa mai spun, ma scol pe la 11-12 ,( poate cateodata si mai devreme), si 70% din zi stau pe calc., apoi seara stau de pe la 11pm pana pe la 2-3-4 am pe Internet.

Mie imi place sa fiu un gamer deoarece viata unui gamer este dupa parerea mea foarte plina de fantezie, si in acelasi timp si foarte interesanta. Singurul lucru care il regret, fiind gamer este faptul ca imi stric ochii zi cu zi, cred ca de nu ar fi problema asta ma-s bucura intru totul de fiecare ora in care stau pe calculator.

Asta e viata mea si ma bucur de ea, imi place sa fiu un gamer. :D’’

„PeoplePlay

Viata de gamer

http://www.peopleplay.ro



Gaming 100%: stiri zilnice din lumea jocurilor, cele mai noi trailere si imagini. Esti gamer, esti important: ai pagina personala, upload de fisiere, propriul blog si lista de prieteni”

Macar asa as fi si eu importanta .Nu ar fi prea frumoasa viata?..Eu zic ca da….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu