vineri, 29 octombrie 2010

Ma-ti distrus,m-am distrus...

Gata,nu mai suport.Asta a fost picatura care a umplut paharul.Nu mai vreau ranchiura,nervi,suparate.Visez la o lume numai a mea.Cand simt nevoia sa am pe cineva alaturi nu e nimeni langa mine.Cand vreau sa fiu singura,toata lumea se napuseste cu gura la mine,ma nenoroceste cu cuvinte,nu ma lasa sa ma inalt.IMI BAG CEVA IN TOT.Crede-ma tu,cititorule,care visezi la o lume fara prejudecati,drepturi sau reguli,nu are rost.Incerc sa ma ridic,dar imi lipseste echilibrul,si cand in sfarsit m-am inaltat,ma doboara suferinta,gandul ca nu sunt cum vreau sa fiu,nu sunt cum vor altii sa fiu.Exact asta merit?Chiar sunt ceea ce sunt?Imi simt inima grea,imi simt sufletul acoperit de tristete,de nesiguranta.Simt sangele fierbinte cum imi hraneste setea de razbunare,venele din crested care ma indeamna sa ucid,sa sorb viata din persoane,sa le aud implorandu-mi mila.Nu stiu de ce,dar mai schimbat,ma-ti schimbat,eu nu eram asa…sunt dezamagita de ceea ce am ajuns !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu