vineri, 29 octombrie 2010

Mesaj trimis timpului~prea mult dezgust fata de viata!




Ma dezamagesti.Imi sorbi speranta din mine.Imi ascunzi adevarul.De ce?Pentru ce?..Ca sa-mi demostrezi ca esti mai puternic decat mine?Ca sa ma murdaresti cu noroi si dupaia sa ma arati cu degetul persoanelor dragi mie?Sa ma umilesti in fata lui Dumnezeu?Chiar crezi ca mai suport?Atata rautate,atata ranchiura…macar de nu ti-ar pasa de mine..NU MAI VREAU!..Dispari,evapora-te!O singura vorba,un singur cutit aruncat spre inima mea,o singura privire,si ma face sa-ti doresc moartea..Te urasc!Atat de mult te-am iubit…Atat de mult …De ce ai distrus totul??De ce iti place sa ma vezi infranta,ingenunchiata in fata disperarii,in fata amintirilor,in abisul lumii tale…lumea ta..suna frumos?Da..stii?E frumos sa ai o lume a ta…Dar nu cum ti-ai creat-o tu.Lasa-ma sa traiesc,sa ma bucur de viata,sa gust din nou sarutul pe alei,sa ma imbete mirosul florilor de tei,a copacilor primavara,sa sper..Nu mai vreau sa pier din nou,e greu…foarte greu sa ma reabilitez din nou,sa-mi recapat fortele.Prea multa suferinta provocata de timp .E prea mult pentru mine..ma depaseste situatia.Nu ma mai acoperii cu durere.


P.S.:Oare chiar nu mai sunt un karateka?..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu