vineri, 29 octombrie 2010

Traiesc prin ei !


‘’PRIÉTEN, -Ă, prieteni, -e, s. m. și f. Persoană de care cineva este legat printr-o afecțiune deosebită, bazată pe încredere și stimă reciprocă, pe idei sau principii comune; amic.   iubit. [Pr.: pri-e-. – Var.: (reg.) priétin, -ă s. m. și f.] – Din sl. prijatelĩ.’’ (Webografie www.dex.ro)
…stiti?este adevarat..dar,as mai avea de adaugat o viata intreaga despre acest simplu cuvant..’’prieten’’...ce simplu,prea simplu,dar nici nu va imaginati ce incarcatura emotionala contine acest cuvant,acest simplu cuvant,neglijat de majoritatea dintre voi! Hey,tu..’’gutza’’ care sunt singur ca nu-mi citesti blogul,si nici unul dintre aliatii tai sau dusmanii tai,sau ‘’gagiile tale’’,prietenia nu inseamna seminte,manele si ‘’aifonuri’’ sau..mai stiu eu ce marca de ‘’mertzan’’.Nu inseamna sa te lauzi cu sutele,miile de copii de bacnote de 500 ron trase la imprimanta..nu !!...Hey tu,emo,care sigur nu-mi citesti blogul…sau..poate mi-l citesti..sau esti prea ocupat sa-ti blestemi zilele.Prietenii nu sunt aceea care te urasc,care vor sa mori,care iti intorc spatele..nu !!..Hey tu,oricare ai fi..stii ce inseamna sa ai prieteni? Stii ce inseamna sa fi prieten cuiva? Sa impartasesti gandurile cu acea persoana care o consideri si te considera prieten,sa-i simti respiratia sufland la unison cu a ta,bataia inimii inundanu-va timpanele,sa simti ca te iubeste cu adevarat si ca …intradevar,te intelege? Da?..bine..atunci ma intelegi perfect de ce scriu a doua postare..de ce imi bat atat de mult capul cu ea..Nu? ..am sa va spun..insirandu-va persoanele care …nu i-am catalogat mult timp drept prieteni..si care regret ca n-am facut-o mai de mult…
Dana
Dana,dana…ea..ea care e asa de plina de viata,care,indiferent ce stare ai,iti transmite starea ei de spirit.De cat timp te cunosc,Dana?..

Cherry
Pentru ca e mentorul meu in materie de ‘’blog’’ si pentru ca ii mancam sandwichiurile delicioase ale Mirunei si pentru ca azi am mancat primul meu sandwich de la ‘’Pedro,Regele Sandwichiurilor’’ gandindu-ma la el :X (te-am vazut pe tine prima oara din clasa mancand senvis din-ala :) ).
Flavia
O cunosc de..aproximativ 8 saptamani,si o iubesc de parca o stiu de cand eram pe lumea anterioara .E genul acela de persoana care..pur si simplu transforma lacrima de pe obrazul unui prieten..de pe obrazul meu, intr-un zambet.Te iubesc.
Simo noua  :))))
O cunosc la fel,de foarte putin timp,si,pot spune ca ..imi aduce aminte foarte bine de Monica,’’fosta mea cea mai buna prietena’’ ..deci,rad cu Simona asa de mult..incat ,azi in ora de tic am facut febra muscular la burta de la atata ras .:))’’da daaaaa…mai taie din ele da’le dreacuu..’’
Cristi si Octavian
De ce ei doi impreuna?Pentru simplul fapt ca ii iubesc la fel de mult.Sunt ca doua picaturi de apa,nu fizic…ci sufleteste..pff baieti,n-am sa uit seara aia cu Noroc si Bergembier..NICIODATA !!:))
Nadia
O cunosc de nici mai mult nici mai putin de 8 ani de zile.Si..as vrea sa spun o mica povestioara despre noi doua.Acum o zi,i-a venit Nadiei o idee: Sa facem amandoua un blog al nostru,si,prima postare ‘’suna’’ asa:
Halloha Lume!!!Sunt Nadia...as dorii sa fiu prima care deschide portile povestirilor haioase,triste,dar in mare parte haioase.Povestea Cofettei,colindelor si a amintirilor tiparite.
Sincer ar trebuii sa scriu un titlu mult mai lung ca sa cuprinda toate lucurile importante intamplate,dar astea sunt cele ma haioase...de aceea sunt amintirile tiparite...hmm...Amintirilea sunt gravate in mintea mea si in mintea Andreei,una dintre prietenele mele vechi,o prietena foarte buna.Atatia ani au trecut de cand ne cunoastem...Dar cum ne-am cunoscut noi..[?]..foarte spontan in orice caz,eram mici,eram copii si ne faceam prieteni la orice ora.Eram deschisi din orice punct de vedere,nu ne minteam nu ne barfeam,era prietenia pe care acum nu o gasesti asa usor.Fiecare lucru ce il atingeam impreuna prindea viata aveam imaginatie,vise, totul era magic...Copilaria noastra era plina de lucruri ciudate...nu pot spune ca faceam lucruri prea normale...Povestea 'Scufita Rosie',o tineti minte[?],dar in schimb la noi era 'Britney Spears' si lupul 'Justin Timberlake'...[strange];))...Intr-o secunda ne vedeai cum ne dadeam palme,cum fiecare pleca la casa lui plin de lacrimi si 'ura'...si maine ii suna interfonul uneia...-Hei hai la sotron...niciodata nu ne tinea o cearta mai mult de 2 zile,pana cand am crescut.Acum am invatat sa ne culegem prietenii...si sa ai grija in ce anturaj de implici.
   Continui, cum m-am cunoscut eu cu Andreea,eram afara cu prietenele mele,ne certam pot spune,pe lucruri banale,gen:-Sti eu o i-au pe Barbie...intelegeti voi...si a venit Andreea asa cu un aer de pacifista;))...-Buna sunt Andreea,pot sa ma joc cu voi?...Asta era primul lucru care il spui....te prezinti....si intrebi intrebarea de baza...'Pot sa ma joc cu voi'.Da si asa incepe aventura noastra.In 8 ani s-au intamplat multeee peripetii.Asta va fi pe acest blog,peripetiile unor fete,unor prietene care au trecut impreuna prin lacrimi si zambete.
Te iubesc,Nadia.Te astept acasa.
Miruna
La fel ca Flavia,o cunosc de prea putin timp sii,as vrea sa-i spun o vorba si s-o tina minte toata viata:’’Don’t love and cry,just fuck and smile’’…Miru…cateodata e bine sa iei ce scrie acolo in serios J).
Miruna 2
Pentru tine,Miruna,as avea sa scriu intreg blogul.Ai fost,esti si vei fi intotdeauna un exemplu pentru mine,din toate punctele de vedere.Abea astept sa vina iarna si sa mergem la colindat :D.
Vali
Desi nu l-am vazut niciodata in viata mea..amandoi il uram pe Calin si il respect pentru asta XD.Daca n-ar fi el nici acuma nu stiam cu ce se mananca ‘’emo’’,sau de ce se taie pe maini :-?.
Ultimul,dar nu cel din urma,Andrei
Stiu ca nu prea imi citeste blogul,doar din obligatie…dar,daca nu simteam tipul asta de sentimente pentru el,cred ca am fi fost cei mai buni prieteni..prea putin spus.Nu prea vreau sa zic multe despre el..si..chiar..chiar nu vreau..nici lui nu i-ar placea…oare de ce regret??!.Te iubesc!

Da…de ce ma simt asa de ciudat?..nu stiu…ma simt diferit fata de primele randuri scrise.Poate ca mi-e greu sa recunosc,sau usor,sau poate nu vreau sa recunosc..dar daca nu as vrea,n-as recunoaste-o… Daca nu erau ei,nici acuma nu stiam ce e aia muzica,fast food,plimbarile de nebuni prin parcuri,bautura din Somes,Tiganu’ (Cristi si Octavian stiu :)) ),karate-le,limbajul vulgar,’’Doua telecomande,S-a declansat o extorsiune al unui degajament al unei construcii de..intttr-o apaa’’..Cofetta,papusile Barbie,si multe altele.Va multumesc ca existati si ma faceti sa exist.

P.S : Inca stranut..!!

‘’Sine amicitia vitam esse nullam’’
Old times..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu