joi, 28 octombrie 2010

Imi ''fac'' blog !!!


‘’……………………
Eu sunt: :>
Eu sunt: cee..profund
Eu sunt: imi place..:X
Eu sunt: scrii super misto
Eu sunt: vreau si eu sa-mi fac blog :-?
Alex Blind: si ce te opreste?:-?
Eu sunt: faptul caa...nu prea stiu cum sa-mi fac ?! ..:”>
Eu sunt: bine !!!!
Eu sunt: o sa aflu eu
Eu sunt: J’’
Eu sunt: imi fac blog !!!’’


..Da..si cum ziceam..imi fac blog….ei bine..avand in vedere ca deja postez..mi-am facut blog!..si de ce blog ?!De ce sa-mi fac eu blog??Poate ca e la moda,poate ca toata lumea are,poate ca nu am ce face mai important,poate ca nevoia de a-mi etala sentimentele si gandurile in fata voastra ma chinuie,ma distruge,nu ma lasa sa respir….nuuu..prea patetic..eu nu sunt asa !! Adevarul e ca..as dorii sa-mi ocup timpul cu ceva mai..’’constructiv’’ in afara de messenger,facebook,metin XD…asa..in fine..si alte stereotipii legate de internet.Da,dar totusi..de ce am ales blog?Pentru ca acum ascult melodia ‘’Poets of the fall-Late goodbye’’ si ma inspira,pentru ca sunt racita,si de obicei cand sunt racita energia mea se canalizeaza mental,nu fizic,pentru ca am prea multe ganduri pe care vreau sa le simtiti si voi..si sa nu le simtiti,pentru ca m-am saturat sa ma cert cu ai mei ca nu fac nimic practic..(asta nu inseamna ca n-o sa ma mai cert cu ei..ca tot de calculator este legata si chestia cu blogul,dar macar o sa fiu eu consolata cu mine,pentru ca m-am saturat sa traiesc prin pagini de carti vechi,prin amintiri,prin trecut,sa simt cum viata mea depinde de aceste banalitati..cum ma hranesc din ele..cum ma hranesc din dragostea ce ti-o port..din suferinta ce mi-ai creat-o..of…iar ma abat de la subiect…de fapt,nu iar,ca e prima oara )Si da,mi-am facut blog..oare ma voi tine de el ?!?!

P.S.:Multumesc mult Cherry ca m-ai convins sa-mi fac blog,si multumesc Andrei pentru inspiratia ce mi-o emani in fiecare clipa.Nadia,abea astept sa vad cum o sa ne iasa blogul  ‘Cofetta,colinde si amintiri tiparitee’’.

2 comentarii: