sâmbătă, 30 octombrie 2010

Delectati-va!!

Gata,nu mai suport sa sufar,ca proasta.Aveai dreptate,nu trebuie sa fiu dezamagita.

Azi de dimineata,m-am trezit cu zambetul pe buze,dupa lungi nopti planse si soptite.Vreau sa inaugurez aceasta zi,plina de speranta,prin delectare cu filmuletele mele preferate de pe youtube XD.Stiu,sunt obsedata de amuzantent.Sa incepem :D:

Primul video,si,vreau sa i-l dedic unei...persoane cunoscute,nu dau nume.Miruna,cred ca stii despre cine e vorba :)) .



Putea sa lipseasca =))) ??! :



''O telecomanda,doua?/ DOUA !!!''...eu nu stiu d'astea :)) !

=)) !!



''Parsca,parsca,de piaset de uuniihh,ill aveeaaa iunn memorhandum,memorhandum dee aprheee doeziem an,anee !!!'' XD.

Monica,ce pot sa zic...Pentru tine !!! :)))



Inca mai am videoclipul de la ora de sport cand eram eu Petre si tu celalat :)) !! Mi-e dor de tine :* !


DA daaa..simo stiu...dadaaaa,ca iti place cum il imit pe asta :))..da daaaa



...eee..mai taie din ele da-le dreacuu...

No comment :)))) !!!



Cherry,pentru ca il imiti pe tipu' asta extrem de bine :)) :



sii..asta XD : :)))



ehh...cam asa ma delectez eu,pe langa micile banalitati pe care le cant la chitara :D.Sper sa intelegeti sensul acestei postari si sa gustati din plin prostia romaneasca... :Dsi...rusa XD

Ultimul,dar nu cel din urma...bredex,pe elimelix XD.''am acasa...pa'...sidi'' :))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu